Сьогодні: вівторок, 24 жовтня 2017  
ПошукПошук:

ОпитуванняОпитування

Чи схвалюєте Ви Мирний план Президента України?

Так (0%)


Ні (0%)


Є зауваження (0%)


Проголосувало: 0
Посилання
Офіційне Інтернет-представництво Президента України
Веб-портал органiв виконавчої влади України
Луганська обласна державна адміністрація

Попаснянська РДАДіяльність РДАДоступ до публічної інформації
Порядок розгляду запитів

                                                                                                                                                                                                                                        Затверджено

Розпорядженням голови

                                                                                                                                                                                                                                                        райдержадміністрації

 “30.”09. 2011р. № 583

 

 

Перелік

відомостей, що становлять службову інформацію в

Попаснянській райдержадміністрації, якій надається

гриф обмеження доступу “Для службового користування”

  1. Сфера економіки, бюджету,  промисловості,  житлово-комунального господарства, соціального захисту населення.

     1.1. Відомості про обсяги виробництва продукції, фінансування та матеріально-технічне забезпечення підприємств, установ, організацій,  що заплановані або проводяться в інтересах оборони держави, а також про видобуток паливно-енергетичних ресурсів ( вугілля та нафтопродуктів).

     1.2. Відомості про конфіденційні переговори із замовниками щодо укладання підприємствами контрактів.

  1. Топографічні зйомки М 1: 2000, абриси та кроки до них, якщо містять відомості обмеженого доступу й дають можливість визначити місце знаходження діючих головних споруд, насосних станцій, гідротехнічних споруд ( гребель, дамб), за винятком секретних даних.
  2. Матеріали топографо- геодезичного обґрунтування.
  3. Топогафо-геодезична зйомка населених пунктів району масштабу 1:2000, 1:5000, 1:10000.
  4. Відомості про фактичні обсяги запасів, місця розташування поверхневих або підземних джерел водозабезпечення, які призначені для подання води до комунальних об’єктів району.
  5. Відомості про інженерно- технічні заходи, розголошення яких може призвести до порушення стійкого водо,-електро-, теплопостачання та каналізації по об’єкту, району.
  6. Відомості, що розкривають схеми діючих та резервних водозаборів а артезіанських свердловин або з відкритих водоймищ ( рік), які призначені для забезпечення води до комунальних водоводів по об’єкту, району.
  7. Відомості про організацію охорони в цілому та конкретно об’єктів, району ( крім тих, що входять до Зводу відомостей, що становлять державну таємницю (ЗВДТ).
  8. Персоналізована інформація про стан здоров’я громадян ( захворюваність, інвалідність, смертність і фізичний розвиток).
  9. Дані генетичних та інших досліджень, які є критеріями ідентифікації особи.

1.10. Відомості про особові рахунки із заробітної плати працівників райдержадміністрації. 

  1.11. Відомості щодо системи та способів розробки нових методик, методів, технологій і технічних засобів ( конструкторська документація, креслення) до моменту захисту їх патентами.

  1.12. Матеріали державного замовлення на виконання загальнодержавних топографо-геодезичних робіт, які готуються для підприємств галузі ( по окремих об’єктах ). 

   1.13. Персональні данні інвалідів, дітей – сиріт, прийомних сімей, дитячих будинків сімейного типу, малозабезпечених громадян, одержувачів допомоги, пільг.

  1.14. Персональні данні про одержувачів субсидій.

   1.15. Персональні данні користувачів пільг, сформованих, на базі Єдиного державного автоматичного Реєстру пільговика ( ЄДАРП).

   1.16. Персональні данні для перевізників –претендентів, які подаються для участі в конкурсі на перевезення пасажирів на міжміських ( внутрішньо –обласних) та приміських автобусних  маршрутах загального користування.

  1.17. Персональні данні про перевізників, які обслуговують автобусні маршрути загального користування.

 

  1. Сфера державного управління, соціально-політична сфера

     2.1.  інформація з грифом “Для службового користування”, надана у володіння, користування чи розпорядження райдержадміністрації або окремим її працівникам іншими державними органами.

   2.2. Особові справи державних службовців і книги обліку руху особових справ.

  2.3. Декларації про доходи державних службовців, окрім тих, що займають виборну посаду в органах влади або обіймають посаду державного службовця, службовця органу місцевого самоврядування першої або другої категорії.

  2.4. Перелік посад і професій, за якими бронюються військовозобов’язані.

   2.5. Відомість про кількість військовозобов’язаних, заброньованих в райдержадміністрації, управліннях, відділах та інших структурних підрозділах райдержадміністрації, районній, міській , сільських та селищних радах, підприємствах, установах, організаціях, які не виробляють озброєння( боєприпаси, військову техніку, спеціальні комплектуючі вироби до них).

  2.6. Особові справи, яким надано статус біженців в Україні.

  2.7. Відомості, що розкривають стратегію та позиції органів влади, установи, підприємства на переговорах з іноземними, іншими партнерами, а також зміст угод, договорів контактів, які за домовленістю сторін вважаються конфіденційними.

  2.8. Відомості, що розкривають порядок охорони інформації з обмеженим доступом під час прийому іноземних делегацій та окремих іноземців.

   2.9.  Облікові форми документів з грифом “Для службового користування” та  акти про знищення таких документів.

 

  1. Сфера оборони, спецроботи, охорони правопорядку, захисту населення та території.

   3.1.Відомості про номенклатуру, обсяги та місця зберігання матеріальних цінностей мобілізаційного резерву в райдержадміністрації, в органах місцевого самоврядування на  підприємстві, в установі, організації ( крім підприємств, установ, організацій, що належать до сфери управління Держкомрезерву України, або тих, які випускають оборонну продукцію).

  3.2. Відомості про  заходи мобілізаційної підготовки та розроблення документації мобілізаційного плану щодо забезпечення населення в особливий період на підприємстві, в установі, організації.

  3.3 Відомості про спеціальні формування центральних органів виконавчої влади, що передаються Збройним Силам України в умовах воєнного стану, в райдержадміністрації, на підприємства, в установі, організації ( крім державних підприємств, установ, організацій, що належать до сфери управління центральних органів влади).

   3.4. Відомості перо особливо важливі та важливі об’єкти, які беруться на військову і воєнізовану пожежну охорону в умовах воєнного стану, в райдержадміністрації, на підприємстві, в установі, організації ( крім підприємств які випускають оборонну продукцію).

  3.5. Відомості про медичні, транспортні, комунально-побутові, ремонтні та інші послуги, що надаються Збройним Силам України, іншим військовим формуванням в умовах воєнного стану, в райдержадміністрації, на підприємстві, в установі, організації.

3.6. Оперативно-мобілізаційні документи виконкомів міської, сільських та селищних рад на особливий період.

  3.7. Відомості про стан роботи щодо обліку військовозобов’язанних  і бронювання в  райдержадміністрації, органах  місцевого самоврядування, і на підприємствах, що входять до спільної власності територіальних  громад, у тому числі відомості про кількість військовозобов’язаних, що заброньовані за організаціями та підприємствами ( при кількості заброньованих до 500 осіб), перелік посад і професій, за якими бронюються військовозобов’язані.

  3.8. Відомості про організацію режимно-секретної діяльності в райдержадміністрації, та інших організацій району.

  3.9. Персональні дані, які містяться у розпорядженнях голови райдержадміністрації, що стосуються допуску посадових осіб до державної таємниці та надання їм компенсації за роботу в умовах режимних обмежень.

 3.10. Номенклатура посад працівників райдержадміністрації, що підлягають оформленню на допуск до державної таємниці, та перелік таких посад.

3.11. Листування з управліннями облдержадміністрації, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями району з питань забезпечення режиму секретності, мобілізаційної підготовки та державного резерву ( крім тих, що входять до ЗВДТ).

 3.12. Акти, довідки за результатами перевірки дотримання райдержадміністрацією вимог Закону України “Про державну таємницю” ( крім тих, що містять відомості, які становлять державну таємницю),

3.13. Відомості про діяльність експертної комісії з питань експертизи цінності таємних документів і справ та комісії з перевірки наявності таємних докуме6нтів райдержадміністрації.

3.14. Відомості, що розкривають зміст заходів з питань комплексного технічного захисту інформації та порядок охорони приміщень, у яких зберігаються документи, що містять державну таємницю ( крім відомостей, що входять до ЗВДТ).

3.15. Програми професійної підготовки особового складу сил Цивільної Оборони (ЦО).

3.16. Відомості про організацію реагування та дій у разі виникнення аварії на об’єктах, що мають стратегічне значення для економіки й безпеки держави.

3.17. Відомості про анти терористичну діяльність, які не підлягають під дію Зводу відомостей, що становлять державну таємницю.

3.18. Розпорядження про зв’язок при ліквідації надзвичайних ситуацій мирного часу, а також на навчання і тренуваннях.

3.19. Схеми організації зв’язку з неповним переліком позивних і діючих частот.

3.20. Витяг з переліку телефонних і телеграфних постійно діючих каналів ( а також за паролями “Каштан” і “Стихія”).

3.21. Пояснювальні записки до планів і схем зв’язку, які розкривають побутову системи зв’язку МНС в мирний час.

3.22. Витяг з таблиці позивних посадових осіб.

3.23. Інструкції посадових осіб і номери чергової обслуги вузла зв’язку щодо організації зв’язку.

3.24. Табелі термінових і строкових донесень МНС, які не підпадають під дію Зводу відомостей, що становлять державну таємницю.

3.25. Відомості про технічний стан та готовність окремої системи оповіщення.

3.26.Пояснювальні записку до планів і схем зв’язку, які розкривають побутову системи зв’язку МНС в мирний час.

3.27.План об’єктів ( адміністративних будинків) з нанесенням схеми мереж зв’язку, сигналізації, радіофікації, електроживлення, освітлення та комп’ютерних систем.

3.28. Відомості про стан роботи щодо створення страхового фонду документації ( далі СФД) на об’єкти та споруди життєзабезпечення  населення району  ( крім об’єктів мобілізаційного призначення).

3.29. Відомості про номенклатуру, потребу й наявність запасів оперативного резерву МНС.

3.30. Акти інспекторських перевірок з питань цивільного захисту та техногенної безпеки органів виконавчої влади, підприємств.

3.31. Нормативні документи стосовно показників і критеріїв визначення оцінки та стану готовності органів управління, підприємств і сил реагування щодо цивільного захисту та техногенної безпеки.

3.32. Планово-картогафічні матеріали, які не підпадають під дію Зводу відомостей, що становлять державну таємницю, та звіти про земельний кадастр.

3.33. Відомості про антитерористичні заходи з питань медичного та біологічного захисту, які не підпадають під дію Зводу відомостей, що становлять державну таємницю.

3.34.Доповідні записки голові райдержадміністрації від  УСБУ в Луганській області, районного УМВСУ в Луганській області, прокуратури району, управління юстиції, податкової адміністрації в районі, Контрольно – ревізійного управління, стосовно їх роботи з виконання покладених на них спеціальних завдань ( якщо вони не містять відомостей, що є державною таємницею).

3.35. Відомості про наслідки протиправних дій, терористичного та антиконституційного напрямку ( збройний напад, захоплення важливих об’єктів, систем зв’язку  та телекомунікацій).

3.36. Відомості із забезпечення виконавців мобілізаційних завдань матеріально – технічними ресурсами в особливий період.

3.37. Відомості щодо  показників із праці і кадрів, джерел забезпечення кадрами системи охорони здоров’я  на особливий період.

3.38. Відомості про надання медичних послуг в системі охорони здоров’я в особливий період.

3.39. Відомості про  методичні матеріали з питань мобілізаційної підготовки галузі охорони здоров’я.

3.40. Відомості про потребу в асигнуваннях та фактичні фінансові витрати на мобілізаційну підготовку.

3.41. Відомості про  основні показники стану цивільного захисту закладів охорони здоров’я та інженерного захисту.

3.42. Інформація, яка містить відомості про стан і порядок здійснення пропускного, внутрішньообєктового режиму та охорони службових приміщень об’єктів із особливим режимом роботи.

4.43. Відомості щодо заходів із забезпечення режиму секретності на період перебування іноземних делегацій, груп, окремих іноземців.

  1. Інше

 4.1. Інформація, оприлюднення якої, може завдати шкоди інтересам національної безпеки, територіальної цілісності або громадського порядку, спричинити заворушення чи злочин, завдати шкоди репутації, інтересам охорони здоров’я населення або порушити права інших людей, мати наслідки розголошення інформації, одержаної конфіденційно, порушити авторитет і неупередженість правосуддя, водночас розголошення  такої інформації може завдати істотної шкоди зазначеним інтересам та шкода від  оприлюднення такої інформації переважає суспільним інтересам в її отриманні.

  4.2. Зазначена інформація може міститись у документах, які  становлять внутрівідомчу службову кореспонденцію, доповідних записках, рекомендаціях, якщо пов’язані з розробкою напряму діяльності райдержадміністрації або здійсненням контрольних, наглядових функцій органами державної влади, процесом прийняття рішень і передають публічному обговоренню та /або прийняттю рішень.

 

      Керівник апарату районної                                          О.В.Радькова

      державної адміністрації

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

голови районної державної адміністрації

 

«23»  травня  2011 р.              №76-к

м. Попасна

 

 

Про організаційні заходи щодо

забезпечення реалізації норм

Закону України «Про доступ

до публічної інформації» 

 

 

На виконання вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації», розпорядження голови Луганської облдержадміністрації №502 від 05.05.2011 та з метою упорядкування процедур доступу до публічної інформації, що знаходиться у володінні районної державної :

 

  1. Визначити головного спеціаліста з питань мобілізаційної і оборонної роботи апарату Даниленко Валентину Іванівну відповідальною за опрацювання, систематизацію, аналіз та контроль щодо задоволення запитів на інформацію, що надходять в райдержадміністрацію, а також за оприлюднення інформації, передбаченої ст. 15 Закону України «Про доступ до публічної інформації».

У зв’язку з цим відділу організаційно-кадрової роботи апарату районної державної адміністрації підготувати та надати на затвердження відповідні зміни до посадової інструкції головного спеціаліста з питань мобілізаційної і оборонної роботи апарату.

  1. Керівникам відділів та управлінь райдержадміністрації:
  • визначити відповідальних посадових осіб за опрацювання, систематизацію, аналіз та контроль щодо задоволення запитів на інформацію і оприлюднення публічної інформації, що знаходиться у їх розпорядженні;
  • внести відповідні зміни та доповнення до положень про структурні підрозділи, посадові інструкції працівників;
  • визначити спеціальні місця для роботи запитувачів з документами чи їх копіями, створити організаційні та технічні можливості для отримання запитувачами інформації. 
  1. Рекомендувати головам виконкомів міської, селищних та сільських рад визначити осіб, відповідальних за опрацювання, систематизацію, аналіз та контроль щодо задоволення запитів на інформацію, що надходять в місцеві ради, а також за оприлюднення інформації, передбаченої ст. 15 Закону України «Про доступ до публічної інформації».
  2. Юридичному сектору апарату райдержадміністрації підготувати зміни до Регламенту Попаснянської районної державної адміністрації з урахуванням положень Закону України «Про доступ до публічної інформації».
  3. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на керівника апарату райдержадміністрації Радькову О.В.

 

 

 

Голова райдержадміністрації                            В.А. Волошинов

 

 

 

 

Порядок оскарження рішень розпорядника інформації або бездіяльності
Згідно з Законом "Про доступ до публічної інформації", відповідь на інформаційний запит має бути надано не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту. У разі, якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, строк розгляду запиту може бути продовжено до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження.
Відповідно до статті 23 Закону "Про доступ до публічної інформації", рішення, дії чи бездіяльність розпорядників інформації можуть бути оскаржені до керівника розпорядника, вищого органу або суду.
Оскарження рішень, дій чи бездіяльності розпорядників інформації до суду здійснюється відповідно до Кодексу адміністративного судочинства України.

Доступ до публічної інформації

Президент України впроваджує європейські стандарти відкритості і прозорості в роботі органів державної влади. Важливим кроком на цьому шляху стало підписання Главою держави Закону України «Про доступ до публічної інформації».

На виконання цього закону, указів Президента України «Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації» та «Про першочергові заходи щодо забезпечення доступу до публічної інформації в допоміжних органах, створених Президентом України» головою Попаснянської райдержадміністрації підписане розпорядження від 23 травня 2011 №398 «Про організаційні заходи щодо забезпечення реалізації норм Закону України «Про доступ до публічної інформації». Зазначені нормативно-правові акти  покликані забезпечити реалізацію конституційного права громадян вільно збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію.

В Попаснянській районній державній адміністрації відповідальним за опрацювання, систематизацію, аналіз та контроль щодо задоволення запитів на інформацію, що надходять до райдержадміністрації, а також за оприлюднення інформації, передбаченої ст.15 Закону України «Про доступ до публічної інформації» визначена Даниленко Валентина Іванівна – головний спеціаліст з питань мобілізаційної роботи РДА.

Надання публічної інформації райдержадміністрацією  здійснюється у відповідь на інформаційний запит.

Згідно з законом, публічною є відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб’єктами владних повноважень своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні  суб’єктів владних повноважень.

Запит від особи на отримання інформації складається у довільній формі. При цьому необхідно вказати:

1) ім'я та прізвище запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер телефону;

2) опис інформації, яку запитувач хотів би отримати. (Вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит)

3) підпис і дату.

 

 

 

Для оформлення інформаційного запиту письмово:

Луганська обл., м. Попасна, пл. Леніна, 2,

Загальний відділ райдержадміністрації 

(на конверті вказувати «Публічна інформація»)

 

 

Законодавство про доступ до публічної інформації:

Примірні форми запиту на отримання публічної інформації і порядок складення та подання запитів на отримання публічної інформації розміщені на сайті райдержадміністрації у розділі «Нормативні акти» – підрозділі «Розпорядження» 

Адреса електронної пошти: poek@ukr.net

||
Попаснянська районна державна адміністрація
93300, Україна, м. Попасна, пл.Леніна, 2
Тел. (06474) 3-16-44, факс 3-16-44
Веб-сайт: http://pps.loga.gov.ua
E-mail: poek@ukr.net
У разі використання матеріалів сайту посилання на old.pps.loga.gov.ua є обов'язковим.
Відповідальний за розміщення інформації: Попаснянська РДА