Сьогодні: субота, 25 березня 2017  
ПошукПошук:

ОпитуванняОпитування

Чи схвалюєте Ви Мирний план Президента України?

Так (0%)


Ні (0%)


Є зауваження (0%)


Проголосувало: 0
Посилання
Офіційне Інтернет-представництво Президента України
Веб-портал органiв виконавчої влади України
Луганська обласна державна адміністрація

Попаснянська РДАДіяльність РДАРДА і громадськість
Тема для обговорення

Аналіз роботи зі зверненнями громадян в Попаснянській райдержадміністрації за 2016 рік

 

        Попаснянська районна військово-цивільна  адміністрація повідомляє, що протягом 2016 року до райдержадміністрації, міських та селищних рад, в тому числі й через вищі органи влади, надійшло 3105  пропозицій, заяв і скарг від громадян району (з них 534 на особистому прийомі).  

         При цьому кількість звернень громадян  у порівнянні з аналогічним періодом 2015 року  збільшилась на 2002 звернення, або на 281% (в 2015р.- 1103 звернення, в 2016 – 3105).

         Якщо проаналізувати характер звернень, які надійшли на розгляд за звітний період, можна зробити висновок, що питому вагу складають звернення відносно соціального захисту, зокрема призначення субсидії на оплату комунальних послуг, надання матеріальної допомоги  малозахищеним верствам населення, внутрішньо-переміщеним особам; збільшилась кількість звернень з проханням виплатити компенсацію за зруйноване внаслідок бойових дій житло.

               Незважаючи на те, що усі питання, порушені у зверненнях громадян, розглядались у визначені законодавством терміни, велика кількість громадян зверталась у вищі державні установи, сподіваючись на більш швидке та ефективне вирішення питань, що призвело до збільшення кількості звернень до органів влади вищого рівня.

Звернення, що надійшли до райдержадміністрації через вищі органи влади за  2016 рік:

                      Адміністрація Президента України - 8;

                      Верховна Рада України - 2;

                      Секретаріат Кабінету Міністрів України - 7;

                     Луганська обласна держадміністрація - 55;

                     

 Звернення до вищих органів влади за підсумками 12 місяців 2016 року    складають  3,4% від  загальної кількості звернень.

Всі звернення , які надійшли через вищі органи влади , було розглянуто під особистим контролем голови райдержадміністрації Власенко Р.Г. та в.о.голови райдержадміністрації  Ханатовим М.М. з вивченням ситуації та надання можливої допомоги  заявникам.

Аналіз 3105 листів, заяв та скарг громадян, в яких порушено 3105  питань, показав, що найбільш злободенними питаннями, з якими звернулися громадяни Попаснянського району до органів державної влади та місцевого самоврядування були:

  • питання, що стосуються роботи комунального  господарства –  673, це на 449 звернень більше, ніж за 12 місяців 2015 року (224 звернення). Громадяни звертаються,  щоб вирішити питання ремонту багатоквартирних будинків, які знаходяться в аварійному стані, роботи по ремонту покрівель будинків після обстрілів,  відсутності води, перерахунку боргу за спожиті послуги тепло-, газо- і електропостачанн, відсутність послуги водопостачання тощо;

 

  • питання соціального захисту – 1601, або  кожне 2 звернення. Найбільше листів такого характеру надійшло до райдержадміністрації - 1279, міських рад – 271, та селищних рад - 51.  Це питання, що стосуються  забезпечення пільгових категорій твердим паливом та скрапленим газом, надання субсидії на оплату житлово-комунальних послуг, виплати соціальної допомоги незахищеним верствам населення.

Для належної організації роботи зі зверненнями громадян в Попаснянській райдержадміністрації протягом 2016 року було організовано особистий прийом громадян, який відбувався згідно графіку особистого прийому громадян на 2016 рік, затвердженого розпорядженням голови Попаснянської РДА від 4 січня 2016 року № 1.

         Крім вищезазначених звернень, велика кількість заяв та скарг громадян надходить до Урядової «гарячої лінії»,  їх за звітний період було розглянуто 1864.

         Звернень до Гарячої лінії Луганської обласної державної адміністрації, які розглядались Попаснянською районною державною адміністрацією  за 2016 рік надійшло 80.

         Попаснянською районною держадміністрацією вживаються заходи щодо належного виконання  Закону України «Про звернення громадян».

В засобах масової інформації управліннями, відділами райдержадміністрації проводиться роз’яснювальна робота та надаються консультації з найбільш актуальних питань, що порушують громадяни  у зверненнях.  

          Протягом 2016 року ефективність роботи зі зверненнями громадян постійно розглядалась на апаратних нарадах за участю працівників райдержадміністрації, щомісяця проводився моніторинг роботи структурних підрозділів зі зверненнями громадян, відслідковувалась своєчасність надання відповідей заявникам, здійснювалися заходи, спрямовані на вдосконалення роботи зі зверненнями громадян, посилення контролю за станом їх розгляду, підвищення персональної відповідальності державних службовців за виконанням вимог Закону України «Про звернення громадян».  

         Вживаються заходи щодо усунення недоліків, підвищення виконавської дисципліни по даному питанню та покращення організації роботи зі зверненнями громадян в райдержадміністрації.

         Таким чином, згідно аналізу роботи зі зверненнями громадян в Попаснянській райдержадміністрації за  2016 рік, зазначимо, що робота за цим напрямком ведеться належним чином, а саме: забезпечується всебічний розгляд звернень громадян, порушені питання оперативно та своєчасно вирішуються, надаються змістовні та обґрунтовані відповіді.

 

Концепція реалізації державної політики у сфері інформування та налагодження комунікації з громадськістю з актуальних питань європейської інтеграції України на період до 2017 року

 

http://document.ua/idocs/gerb.gif

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 27 березня 2013 р. N 168-р
Київ

Про схвалення Концепції реалізації державної політики у сфері інформування та налагодження комунікації з громадськістю з актуальних питань європейської інтеграції України на період до 2017 року

1. Схвалити Концепцію реалізації державної політики у сфері інформування та налагодження комунікації з громадськістю з актуальних питань європейської інтеграції України на період до 2017 року, що додається.
2. Міністерству закордонних справ разом з іншими заінтересованими органами виконавчої влади внести у тримісячний строк в установленому порядку на розгляд Кабінету Міністрів України план заходів щодо реалізації Концепції, схваленої цим розпорядженням.
 

Прем'єр-міністр України

М. АЗАРОВ

 

СХВАЛЕНО
розпорядженням Кабінету Міністрів України
від 27 березня 2013 р. N 168-р

 

КОНЦЕПЦІЯ
реалізації державної політики у сфері інформування та налагодження комунікації з громадськістю з актуальних питань європейської інтеграції України на період до 2017 року

Загальна частина

Одним з основних напрямів державної політики України є забезпечення інтеграції держави в європейський політичний, економічний, правовий простір з метою набуття членства в Європейському Союзі (Закон України "Про засади внутрішньої і зовнішньої політики").
Досягненню поставленої мети сприятиме широка та усвідомлена підтримка євроінтеграційного курсу з боку українського населення.
Стратегією інтеграції України до Європейського Союзу, затвердженою Указом Президента України від 11 червня 1998 р. N 615, передбачено проведення широкомасштабної інформаційної кампанії з метою поліпшення поінформованості населення з питань європейської інтеграції.
На саміті Україна - ЄС 19 грудня 2011 р. було оголошено про завершення переговорного процесу щодо укладення Угоди про асоціацію між Україною та ЄС, включаючи створення поглибленої та всеохоплюючої зони вільної торгівлі. У липні 2012 р. зазначений документ був парафований і готується до підписання.
У ході 16-го саміту Україна - ЄС Сторони підтвердили намір рухатися в напрямі підписання Угоди про асоціацію під час Вільнюського саміту ініціативи ЄС "Східне партнерство" у листопаді 2013 року.
Розроблення Концепції реалізації державної політики у сфері інформування та налагодження комунікації з громадськістю з питань європейської інтеграції передбачено пунктом 115.1 Національного плану дій на 2013 рік щодо впровадження Програми економічних реформ на 2010 - 2014 роки "Заможне суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна держава", затвердженого Указом Президента України від 12 березня 2013 р. N 128 (План N 128/2013).
З підписанням Угоди відносини України та ЄС буде виведено на рівень асоціації, що, зокрема, передбачатиме проведення системних та комплексних внутрішньодержавних реформ з метою досягнення нашою державою критеріїв членства в ЄС.
Рівень підтримки українським суспільством ідеї членства України в ЄС, зокрема євроінтеграційних реформ, коливається в межах 42 - 50 відсотків з тенденцією до зниження. З іншого боку, поступово зростає кількість тих, хто проти вступу України до ЄС (досягає 20 відсотків), та тих, хто не визначився (20 - 30 відсотків). Такі дані були підтверджені загальнонаціональним соціологічним дослідженням, яке проводилося з 21 по 24 грудня 2012 р. Центром Разумкова. Особливо важливим у цьому контексті є те, що лише 15 відсотків опитуваних можуть обґрунтувати свою позицію.
 

Проблема, яка потребує розв'язання

Важливою складовою успішної реалізації європейського вектора є ефективна взаємодія влади з громадянським суспільством у процесі підготовки та виконання євроінтеграційних реформ.
Нагальною є потреба у проведенні комплексного аналізу громадської думки з питань європейської інтеграції, який би допоміг визначити інформаційні потреби українського суспільства та, беручи їх до уваги, розробити ефективну стратегію інформування і комунікації.
Під час розроблення нових підходів до інформування слід враховувати попередній досвід виконання Державної програми інформування громадськості з питань європейської інтеграції України на 2004 - 2007 роки, затвердженої Указом Президента України від 13 грудня 2003 р. N 1433, та Державної цільової програми інформування громадськості з питань європейської інтеграції України на 2008 - 2011 роки, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 2 липня 2008 р. N 594 (Офіційний вісник України, 2008 р., N 49, ст. 1584).
Ефективному виконанню зазначених програм заважали такі фактори:
відсутність процедури проведення системного загальнодержавного соціологічного дослідження з питань європейської інтеграції, яке б, зокрема, чітко визначило цільові групи українського суспільства за професійною ознакою (працівники сфери освіти, лікарі, науковці, працівники агропромислового комплексу, підприємці, військовослужбовці, державні службовці, науковці та дослідники, діячі культури та мистецтв, бізнесмени тощо), за демографічним зрізом (різні вікові групи населення, зокрема найбільш соціально мобільна активна група молоді 18 - 29 років, групи середнього віку 30 - 39 та 40 - 49 років) та регіональною специфікою. Проведення такого соціологічного дослідження на постійній основі дало б змогу чітко усвідомлювати, яку інформацію необхідно доносити до суспільства та якими методами. Водночас слід врахувати, що у процесі проведення моніторингу рівня суспільної підтримки євроінтеграційного курсу переважно використовувалися дані соціологічних опитувань, що проводяться неурядовими організаціями;
відсутність належного фінансового забезпечення. З одного боку, це було обумовлено тим, що у попередні роки у державному бюджеті передбачалося недостатньо коштів на відповідні цілі. З іншого - не використовувалася практика реалізації проектів у форматі державно-приватного партнерства та із залученням спонсорських коштів;
відсутність ефективної взаємодії та зв'язку між владою (як на центральному, так і місцевому рівні) та суспільством, що створило певний вакуум у спілкуванні з громадськими організаціями з питань європейської інтеграції;
використовувалися застарілі методи інформування, а інформація, яка з'являлася в засобах масової інформації, носила здебільшого репортажний характер, не враховувала потреб пересічного громадянина. Недостатньо використовувався інформаційний ресурс ЄС, не здійснювалася його належна адаптація до потреб українського споживача;
недостатня увага приділялася інформаційній роботі на регіональному та місцевому рівні.
Таким чином, існує нагальна потреба в удосконаленні підходів до інформування та налагодження комунікації з громадськістю з актуальних питань європейської інтеграції України. Реалізація Угоди про асоціацію вимагатиме проведення масштабних, іноді непопулярних реформ і їх об'єктивне розуміння з боку громадськості стає вкрай важливою передумовою успішного просування України шляхом європейської інтеграції. Крім того, доцільно розпочати відповідну роботу з молоддю, яка на момент прийняття рішення щодо вступу до ЄС досягне виборчого віку.
 

Мета реалізації Концепції

Метою Концепції є забезпечення стабільно високого рівня усвідомленої підтримки населенням України євроінтеграційного курсу як одного з пріоритетів внутрішньої та зовнішньої політики нашої держави, реформ, які проводяться та проводитимуться владою з метою підготовки України до майбутнього членства в ЄС. Крім того, Концепція спрямована на забезпечення належного рівня обізнаності громадян України з особливостями процесу європейської інтеграції, змісту та завдань Угоди про асоціацію між Україною та ЄС.
 

Визначення оптимального варіанта розв'язання проблеми на основі порівняльного аналізу можливих варіантів

Можливі три варіанти розв'язання проблеми.
Перший варіант передбачає затвердження Державної цільової програми інформування громадськості з питань європейської інтеграції України, подібної до програми, яка виконувалася у 2008 - 2011 роках, забезпечивши її необхідним фінансуванням. Однак зазначена програма не передбачала належної участі та відповідальності з боку громадянського суспільства.
Другий варіант передбачає проведення широкомасштабної інформаційної кампанії мобілізаційного характеру з метою підтримки переважною більшістю українського населення ідеї вступу України до ЄС (на зразок тих, що проводяться в країнах - кандидатах на вступ до ЄС перед проведенням референдуму з цього питання).
Водночас виконання подібної програми є передчасним, оскільки на сьогодні Україна перебуває на етапі укладення Угоди про асоціацію з ЄС та потребуватиме значних додаткових витрат з державного бюджету.
Третій варіант передбачає реалізацію Концепції реалізації державної політики у сфері інформування та налагодження комунікації з громадськістю з актуальних питань європейської інтеграції України на період до 2017 року.
Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 5 квітня 2012 р. N 220 (План N 220-р) схвалено план дій з впровадження в Україні Ініціативи "Партнерство "Відкритий Уряд", який передбачає налагодження активної комунікації між владою та суспільством з усіх важливих питань функціонування та розвитку держави. Зважаючи на те, що європейська інтеграція та виконання Угоди про асоціацію з ЄС є одним з ключових елементів державної політики, запропонована Концепція повинна стати суттєвим доповненням до зазначеної ініціативи.
Крім того, ідея запровадження в роботі з інформування громадськості з питань європейської інтеграції комунікаційного елементу дасть змогу розділити відповідальність (у тому числі фінансову) за виконання цієї роботи із заінтересованими неурядовими організаціями, міжнародними донорами та бізнес-структурами (у тому числі у формі аутсорсингу). Такий підхід відповідає сучасним тенденціям у ЄС та сприятиме економії державних коштів.
Для впровадження рекомендується третій варіант, що забезпечить досягнення бажаного результату в реалізації мети Концепції.
 

Шляхи і способи розв'язання проблеми, строки реалізації Концепції

Для досягнення мети Концепції необхідно:
проводити щорічний моніторинг рівня підтримки населенням євроінтеграційного курсу України, обізнаності населення щодо сутності реформ та потреб населення в інформації з євроінтеграційної тематики, а також найбільш популярних серед населення засобів донесення згаданої інформації. Для цього повинні проводитися соціологічні опитування в розрізі цільових груп за професійними, регіональними та демографічними ознаками;
удосконалити попередній підхід до виконання подібних програм, зокрема з урахуванням соціологічних опитувань розробити диференційовані підходи і плани інформування;
використовувати не тільки технології інформування, але і методи комунікації (публічні дебати, громадські обговорення, форуми, сторінки в соціальних мережах, інститути громадських рад, засідання за експертним круглим столом, семінари, прес-клуби);
орієнтуватися на використання сучасних методів донесення інформації (інтернет-конференції, чати, ток-шоу, телевікторини, електронні видання, брендинг), у тому числі з використанням новітніх технологій;
використовувати методику порівняння (в тому числі досвід інших держав та приклади інших інтеграційних об'єднань) із залученням експертів держав - членів ЄС;
ефективно використовувати інформаційний продукт ЄС з відповідною його адаптацією до національного середовища;
більш активно залучати до роботи лідерів громадської думки, популярних представників усіх сфер суспільного життя: науки, культури, спорту та бізнесу, державних та громадських діячів, фахівців з України та ЄС;
налагодити дієву взаємодію із загальнодержавними та регіональними засобами масової інформації, сприяючи збільшенню в їх контенті євроінтеграційної проблематики, а також переходу від суто репортажної до інформаційно-аналітичної роботи;
повною мірою використовувати для роботи з інформування громадськості з питань європейської інтеграції загальнодержавні інформаційні приводи (у тому числі події національного рівня) та масові заходи (у тому числі державні свята);
акцентувати роботу на регіонах, у тому числі в частині активного запровадження новітніх засобів інформування населення;
запровадити державно-приватне партнерство, віддавати перевагу спільним проектам;
заохочувати співфінансування та залучення спонсорських коштів.
Концепція розрахована на середньострокову перспективу - п'ять років (з 2013 по 2017 роки), протягом яких очікується підписання та набрання чинності Угодою про асоціацію між Україною та ЄС, а також початок активного виконання євроінтеграційних реформ.
 

Очікувані результати

Реалізація Концепції дасть змогу:
створити сприятливе інформаційне середовище, необхідне для послідовного дотримання проголошеного курсу на європейську інтеграцію України;
популяризувати зміст євроінтеграційних реформ, підвищити рівень підтримки з боку громадськості та зменшити суспільний негатив у разі їх непопулярності;
посилити внутрішньополітичну підтримку євроінтеграційного курсу нашої держави;
збільшити обсяг інформації з питань європейської інтеграції в інформаційному середовищі України;
запровадити здійснення громадського контролю за реалізацією євроінтеграційного курсу;
підвищити рівень обізнаності українського суспільства щодо змісту реформ в контексті виконання майбутньої Угоди про асоціацію між Україною та ЄС;
захистити громадську думку від можливого маніпулювання;
забезпечити послідовне зростання рівня усвідомленої підтримки громадянами України ідеї набуття членства в ЄС.
 

Обсяг фінансових, матеріально-технічних, трудових ресурсів

Концепція не вимагає витрат з державного бюджету.
Водночас для реалізації Концепції буде затверджено план заходів, виконання якого потребуватиме фінансування з державного бюджету.
Виконання плану заходів щодо реалізації Концепції здійснюватиметься МЗС разом із заінтересованими органами виконавчої влади за рахунок та в межах видатків, які передбачаються у законі про Державний бюджет України на відповідний рік, спонсорських коштів, інших джерел, не заборонених законодавством.

 

Просимо всіх небайдужих надати свої пропозиції та зауваження стосовно зазначеного питання головному спеціалісту з питань внутрішньої політики Попаснянської райдержадміністрації одним із зазначених способів:

-    письмово (пл. Леніна, 2, м. Попасна, 93302);

-    електронною поштою ( vnutpolpda@gmail.com);

-    факсом (06474 3-16-44).

 

ПРОЕКТ

РАЙОННА ПРОГРАМА

«Сприяння розвитку громадянського суспільства

в Попаснянському районі на 2013-2015 роки»

 

м. Попасна

2013 рік

ЗМІСТ

Паспорт районної програми «Сприяння розвитку громадянського суспільства в Попаснянському районі на 2013-2015 роки»

 

  1. Загальні положення.

        1.1. Визначення понять.

        1.2. Структура та межі громадянського суспільства в Попаснянському районі.

 

  1. Визначення проблеми.
  2. Мета і завдання програми.
  3. Фінансове забезпечення програми.
  4. Очікувані результати виконання програми.
  5. Напрями діяльності та заходи програми.
  6. Координація та контроль за ходом виконання програми.

Паспорт районної Програми «Сприяння розвитку громадянського суспільства в Попаснянському районі на 2013-2015 роки» (далі – Програма)

 

1.

Ініціатор розроблення Програми

Попаснянська районна державна адміністрація

2.

Підстава для розробки Програми

Указ Президента України від 24 березня 2012 року №212/2012 «Про Стратегію державної політики сприяння розвитку громадянського суспільства в Україні та першочергові заходи щодо її реалізації»

3.

Нормативно-правова база Програми

Конституція України, Закони України «Про місцеві державні адміністрації», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про професійні спілки та гарантії їх діяльності»,  «Про органи самоорганізації населення», «Про об’єднання громадян», «Про благодійництво і благодійні організації», «Про доступ до публічної інформації», «Про засади внутрішньої і зовнішньої політики», постанови Кабінету Міністрів України від 03 листопада 2010 року №996 «Про забезпечення участі громадськості  у формуванні та реалізації державної політики», від 12 жовтня 2011 року №1049 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу з визначення програм (проектів, заходів), розроблених громадськими організаціями та творчими спілками, для виконання (реалізації) яких надається фінансова підтримка»

4.

Розробник Програми

Головний спеціаліст з питань внутрішньої політики та зв’язків з громадськістю апарату райдержадміністрації

5.

Співрозробники Програми

Громадська рада при Попаснянській райдержадміністрації

6.

Відповідальний виконавець програми

Головний спеціаліст з питань внутрішньої політики та зв’язків з громадськістю апарату райдержадміністрації

7.

Учасники Програми

Попаснянська районна державна адміністрація;

Попаснянська районна рада (за згодою);

Громадська рада при райдержадміністрації (за згодою);

Інститути громадянського суспільства району (за згодою)

8.

Термін реалізації Програми

2013 – 2015 роки

9.

Перелік місцевих бюджетів, які беруть участь у виконанні програми

Районний бюджет

9.

Основні джерела фінансування Програми

Фінансування здійснюється за рахунок коштів районного бюджету та інших джерел, незаборонених законодавством

 

 

І. ЗАГАЛЬНА ЧАСТИНА

 

1.1. Визначення понять

 

Громадянське суспільство – це система самостійних суспільних інститутів і відносин, що характеризуються високим рівнем суспільної свідомості та політичної культури, які забезпечують умови для реалізації приватних інтересів і потреб індивідів та колективів, життєдіяльності соціальної, культурної та духовної сфер та перебувають за межами регулювання держави, але охороняються та гарантуються нею.

Інститути громадянського суспільства – це громадські організації, професійні і творчі спілки, організації роботодавців, благодійні фонди, волонтерські та релігійні організації, бізнес-асоціації, недержавні засоби масової інформації, органи самоорганізації населення, ініціативні групи громадян та інші непідприємницькі товариства та установи.

Сприяння розвитку громадянського суспільства з боку місцевих органів влади – це налагодження ефективної взаємодії місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування з інститутами громадянського суспільства, що базується на партнерстві, взаємній зацікавленості у досягненні цілей, пов’язаних з процесом демократизації усіх сфер державного управління та суспільного життя, соціально-економічним та духовним прогресом, всебічним забезпеченням захисту прав і свобод людини та громадянина.

Районна цільова програма зі сприяння розвитку громадянського суспільства – це сукупність взаємопов’язаних завдань і заходів, узгоджених за строками та ресурсним забезпеченням з усіма задіяними виконавцями, спрямованих на розв’язання найактуальніших проблем розвитку громадянського суспільства у Попаснянському районі, реалізація яких здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету та інших залучених ресурсів і є складовою щорічної програми соціально-економічного розвитку регіону.

Третій сектор – сума недержавних неприбуткових організацій (ННО), якою може бути консолідований громадський рух, який складається з окремих, взаємно не підпорядкованих, але взаємодіючих громадських організацій, які спрямовують енергію громадян на творчу діяльність і тим самим знижують соціальну напругу в суспільстві

1.2. Структура та межі громадянського суспільства в Попаснянському районі

 

Попаснянський район характеризується великою кількістю інститутів громадянського суспільства. Станом на 01 серпня 2013 року на Попаснянщині діють 20 районних громадських організацій – Попаснянська районна Рада ветеранів війни  та праці, Попаснянська районна Рада жінок, Попаснянська районна організація Української Спілки ветеранів Афганістану (воїнів-інтернаціоналістів), районна організація «Союз «Чорнобиль», Попаснянська районна громадська організація «Область  Війська Донського», Попаснянська районна громадська організація Українська Соціал-Демократична молодь, Попаснянська районна організація Товариства Червоного Хреста України, Первинна Попаснянська районна організація Всеукраїнського Союзу Жінок-трудівниць «За майбутнє дітей України», Попаснянська районна організація Ленінської Комуністичної Спілки Молоді України (ЛКСМУ), Попаснянська первинна організація Спілки Землевпорядників України, Попаснянське відділення Луганської обласної громадської Організації «Регіон», Регіональна громадська організація «Фонд Святої Марії», Попаснянська районна організація Всеукраїнської громадської організації «Спілка молодих державних службовців України», Попаснянська районна громадська спілка «Асоціація медичної безпеки», Попаснянський районний осередок Асоціації «Співдружність», Місцевий осередок Всеукраїнської громадської «Асоціації ветеранів державної податкової служби України» у Попаснянському районі, Попаснянська районна організація «Молодь Донбасу», Попаснянське районне відділення ВГО «Громадський контроль», Попаснянська районна організація Всеукраїнського об’єднання  демократичних сил «Злагода», Попаснянська районна організація «Всеукраїнського об'єднання «Держава».

Найбільш чисельними та активними громадськими організаціями на території Попаснянського району є Попаснянська районна Рада ветеранів війни  та праці, Попаснянська районна Рада жінок, Попаснянська районна організація Української Спілки ветеранів Афганістану (воїнів-інтернаціоналістів), районна організація «Союз «Чорнобиль», Попаснянська районна громадська організація «Область  Війська Донського».

Проте робота громадських організацій не покликана комплексно вирішувати наявні проблеми, а спирається виключно на проектну активність.

 

II. ВИЗНАЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ

 

Районна влада розглядає інститути громадянського суспільства як рівноправних партнерів з вирішення питань регіонального та місцевого значення. Стан розвитку відносин між районною державною адміністрацією, органами місцевого самоврядування та інститутами громадянського суспільства засвідчує демократичність і публічність процесів та реалістичність кроків подальшого розвитку громадянського суспільства в районі.

Відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 3 листопада 2010 року №996 «Про забезпечення участі громадськості у формуванні та реалізації державної політики» створено Громадську раду при Попаснянській районній державній адміністрації. Головною метою цього консультативно-дорадчого органу є участь у формуванні й реалізації державної й регіональної політики з питань соціально-економічного та суспільно-політичного життя в районі, участь у масових заходах, акціях тощо.

Діяльність Громадської ради при Попаснянській районній державній адміністрації є досить активною.

Але, громадські організації не завжди залучаються до обговорення проектів цільових регіональних та місцевих програм соціально-економічного розвитку, інших документів, ще рідше – до розробки зазначених актів.

Більшість організацій, що зареєстровані в районі, поширюють свою діяльність на територію міста Попасна та рідко охоплюють інші населені пункти району, кількість дієвих громадських організацій вкрай мала, що пояснюється відсутністю належних умов для виникнення та розвитку громадських ініціатив: бракує досвіду роботи, доступу до інформації, державних та недержавних фінансових ресурсів, фахових кадрів. Активністю відзначаються близько 7 від загальної кількості зареєстрованих в районі громадських організацій.

До основних причин вказаних проблем належать: низький рівень усвідомлення громадянами демократичних механізмів участі та самоорганізації у процесі вирішення місцевих проблем; недосконалість місцевих механізмів сприяння розвитку громадянського суспільства; слабка координованість та інституційна слабкість інститутів громадянського суспільства, відсутність конструктивного діалогу між владою та громадськістю.

Інструментом вирішення проблем розвитку інститутів громадянського суспільства в районі може стати прийняття та реалізація районної цільової Програми сприяння розвитку громадянського суспільства у Попаснянському районі на 2013-2015 роки (далі – Програма), яка спрямовує зусилля районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування на створення сприятливих умов для ефективного функціонування третього сектору, передбачає залучення інститутів громадянського суспільства до формування та реалізації державної і регіональної політики, а також більш повного використання їхнього потенціалу для розвитку регіону.

Ухвалення програми підвищить значення громадської проблематики в поточній та довгостроковій діяльності органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, а також сприятиме розвитку громадської активності.

 

 

ІІІ. МЕТА І ЗАВДАННЯ ПРОГРАМИ

 

Мета Програми полягає у створенні сприятливих умов для подальшого  розвитку громадянського суспільства на Попаснянщині, підвищення ефективності комунікації органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування з інститутами громадянського суспільства, забезпечення участі громадських лідерів у формуванні та реалізації державної і регіональної політики, стимулювання громадської активності, вдосконаленні правових механізмів та практики демократії участі, забезпеченні системного аналізу процесів у сфері громадських відносин, сприяння громадській активності та збереженню громадянсь­кого порозуміння на території Попаснянського району.

Мету Програми передбачається досягти шляхом:

  • створення сприятливих умов для статутної діяльності і розвитку мережі інститутів громадянського суспільства;
  • вдосконалення систематичних консультацій з громадськістю на місцевому рівні;
  • сприяння діяльності громадських рад та створення умов для проведення громадських експертиз діяльності органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування;
  • реалізації у діяльності місцевих органів виконавчої влади та органів  місцевого самоврядування району принципів відкритості, прозорості і публічності;
  • забезпечення участі представників інститутів громадянського суспільства у формуванні та реалізації державної і регіональної політики;
  • фінансової підтримки кращих суспільно корисних програм і проектів інститутів громадянського суспільства, підтримки різноманітних форм місцевої демократії;
  • здійснення аналізу процесів у сфері громадсько-політичних відносин;
  • адаптація нових форм участі громадян у обговоренні питань місцевого значення та підвищення громадянської активності;
  • створення належних умов для участі молоді у реалізації молодіжної політики в районі;
  • популяризація кращих практик діяльності громадських організацій;
  • сприяння розвитку волонтерського руху, благодійництва і меценатства;
  • підвищення рівня громадянської просвіти, проведення просвітницьких заходів щодо можливостей інститутів громадянського суспільства;
  • забезпечення умов для суспільно-політичної стабільності, громадянського порозуміння та об’єднання зусиль громадськості щодо забезпечення подальшого розвитку району;
  • висвітлення заходів Програми та заходів сприяння розвитку громадянського суспільства в мережі Інтернет, засобах масової інформації;
  • забезпечення координації зусиль Попаснянської районної державної адміністрації та Попаснянської районної ради у реалізації заходів Програми.

Здійснення заходів, визначених у Програмі, забезпечить комплексний підхід до створення системи ефективної співпраці місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування з інститутами громадянського суспільства, необхідної для вирішення завдань соціально-економічного і культурного розвитку та збереження громадянського порозуміння в районі.

 

 

 

ІV. ФІНАНСОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОГРАМИ

 

Фінансування Програми здійснюється за рахунок коштів районного бюджету, обсяги фінансування затверджуються щорічно при затверджені районного бюджету, або при внесені змін до нього.

Головним розпорядником коштів та виконавцем Програми визначити Попаснянську районну державну адміністрацію.

 

V. ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ

 

Внаслідок послідовної реалізації завдань, визначених Програмою, передбачається досягнення таких результатів:

  • підвищення рівня взаємної довіри та взаємодії між органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування та інститутами громадянського суспільства;
  • збільшення кількості зареєстрованих інститутів громадянського суспільства на території району;
  • пропозиції громадських лідерів щодо вирішення питань розвитку району;
  • підвищення рівня довіри населення до громадських організацій району та підтримка суспільно корисних ініціатив;
  • запровадження громадського контролю за діяльністю органів виконавчої влади, органами місцевого самоврядування;
  • нова якість управлінських рішень та їх ефективна реалізація в межах району;
  • забезпечення відкритості, прозорості у діяльності влади;
  • координація проведення масових заходів за участю громадських організацій;
  • підвищення професійних знань державних службовців та досвіду громадської діяльності інститутів громадянського суспільства;
  • якість, адресність суспільно корисних проектів, що реалізуються інститутами громадянського суспільства за рахунок коштів місцевого бюджету;
  • підвищений рівень громадянської культури суспільства, активізація участі громадян у діяльності інститутів громадянського суспільства, формуванні та реалізації державної політики сприяння розвитку громадянського суспільства.

 

 

VI. НАПРЯМИ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ЗАХОДИ ПРОГРАМИ

 

Напрями діяльності та заходи Програми сприяння розвитку громадянського суспільства в Попаснянському районі на 2013 – 2015 роки наведені у додатку.

 

 

VII.  КООРДИНАЦІЯ ТА КОНТРОЛЬ ЗА ХОДОМ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ

 

Виконання завдань, передбачених Програмою, покладається на структурні підрозділи Попаснянської районної державної адміністрації,міського, селищних та сільських голів, які кожне півріччя, до 10 числа місяця, що йде за звітним періодом,  інформують про результати виконання Програми головного спеціаліста з питань внутрішньої політики та зв’язків з громадськістю апарату райдержадміністрації.

Координатором реалізації Програми є головний спеціаліст з питань внутрішньої політики та зв’язків з громадськістю апарату райдержадміністрації.

Голова райдержадміністрації та голова районної ради здійснюють контроль за виконанням Програми шляхом розгляду інформації, яку раз у півроку до 15 числа місяця, що йде за звітним періодом, подає головний спеціаліст з питань внутрішньої політики та зв’язків з громадськістю апарату райдержадміністрації.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


                                                                                                                                                                                                           Додаток

до Програми

 

НАПРЯМИ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ЗАХОДИ ПРОГРАМИ СПРИЯННЯ РОЗВИТКУ

ГРОМАДЯНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА У ПОПАСНЯНСЬКОМУ РАЙОНІ НА 2013 – 2015 РОКИ

 

№ з/п

Назва напряму діяльності (пріоритетні завдання)

Перелік заходів Програми

Строк вико-нання заходу

Виконавці

Джерела фінансуванні

Загальний обсяг фінансування

(тис. грн.)

Очікувані результати

 

1

2

3

4

5

6

7

8

1.

Підвищення ефективності комунікації органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування з інститутами громадянського суспільства і забезпечення умов для співпраці на засадах партнерства і взаємної відповідальності

1.1. Організувати на належному рівні проведення консультацій з громадськістю відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 03.11.2010 №996

2013 – 2015 роки

Структурні підрозділи районної держадміністрації

 

-

-

Пропозиції від інститутів громадянського суспільства щодо вдосконалення розвитку району та врахування їх при підготовці управлінських рішень

 

 

1.2 Сприяти роботі громадської ради при районній державній адміністрації та вирішити питання щодо матеріально-технічного забезпечення її роботи (оргтехніка, зв’язок, канцтовари, фото, аудіоапаратура, транспортні витрати)

2013 – 2015 роки

Головний спеціаліст з питань внутрішньої політики та зв’язків з громадськістю апарату районної держадміністрації

Районний бюджет

0,5

Належні умови для участі громадськості у прийнятті управлінських рішень

 

 

1.3 Організовувати щорічні звіти голови районної державної адміністрації щодо виконання програм соціально-економічного і культурного розвитку району

2013 – 2015 роки

Головний спеціаліст з питань внутрішньої політики та зв’язків з громадськістю апарату районної держадміністрації

-

-

Отримання інформації про розвиток району, відкритість і прозорість у діяльності влади.

 

 

1.4 Вносити до порядку денного засідань Громадської ради при районній державній адміністрації галузеві питання та проекти нормативно-правових актів розвитку району та залучати  представників громадських організацій до розробки місцевих цільових програм

2013 – 2015 роки

Структурні підрозділи районної держадміністрації

-

-

Належна якість підготовлених місцевих цільових програм

 

 

1.5 Проводити районні конкурси програм і проектів громадських організацій та творчих спілок за визначеними громадською радою напрямками

2013 – 2015 роки

Головний спеціаліст з питань внутрішньої політики та зв’язків з громадськістю апарату райдержадміністрації, громадська рада при районній державній адміністрації

Районний бюджет

0,5

Вирішення питань місцевого значення через фінансову підтримку інститутів громадянсько-го суспільства

 

 

1.6 Проводити громадські слухання щодо реалізації Стратегії державної політики сприяння розвитку громадянського суспільства в Україні

2013 – 2015 роки

Головний спеціаліст з питань внутрішньої політики та зв’язків з громадськістю апарату районної держадміністрації, громадська рада при районної держадміністрації

-

-

Визначення стану виконання Програми сприяння розвитку громадянського суспільства в районі

 

 

1.7 Cприяти проведенню громадських експертиз діяльності органів виконавчої влади та місцевого самоврядування на території району та громадських антикорупційних експертиз проектів нормативно-правових актів

2013 – 2015 роки

Структурні підрозділи районної держадміністрації

-

-

Публічна оцінка ефективності роботи органів виконавчої влади

 

 

1.8 Вносити пропозиції щодо відзначення Грамотами районної державної адміністрації та районної ради кращих лідерів інститутів громадянського суспільства

2013 – 2015 роки

Відділ організаційно-кадрової роботи апарату районної держадміністрації,

головний спеціаліст з питань внутрішньої політики та зв’язків з громадськістю апарату районної держадміністрації

Районний бюджет

0,5

Стимулювання участі лідерів громадських організацій у вирішенні питань місцевого значення

 

 

1.9 Проводити спільно з інститутами громадянського суспільства заходи з нагоди державних свят, пам’ятних та ювілейних дат

2013 – 2015 роки

Головний спеціаліст з питань внутрішньої політики та зв’язків з громадськістю апарату райдержадміністрації, громадська рада при районній державній адміністрації

 

Районний бюджет

1,0

Забезпечення координації проведення масових заходів

 

 

1.10. Передбачити у плані роботи голови районної державної адміністрації Дня прийому керівників громадських організацій району

2014 рік

Відділ організаційно-кадрової роботи апарату районної держадміністрації

-

-

Відкритість у діяльності влади

 

 

1.11 Проводити Дні відкритих дверей громадських організацій, районний конкурс «Краще Товариство співвласників багатоквартирних будинків», «Кращий орган самоорганізації населення» з нагородженням переможців

2013 – 2015 роки

Головний спеціаліст з питань внутрішньої політики та зв’язків з громадськістю апарату районної держадміністрації

Районний бюджет

1,0

Стимулювання участі громадських організацій у вирішенні питань районного значення

 

 

1.12 Реалізація соціальної ініціативи «За ефективне співробітництво влади та організацій громадянського суспільства», укладеної між Попаснянською райдержадміністрацією, ГО «Слобідський селянський розвиток», Луганською обласною ГО «Аграрна дорадча служба», БФ «Крок у майбутнє» шляхом навчання та формування практичних навичок представників організацій громадянського суспільства, консультаційна та методична допомога організаціям громадянського суспільства, органам місцевої влади, розповсюдження досвіду співробітництва між організаціям громадянського суспільства та органами місцевої влади, фандрайзингу для підтримки громадських ініціатив, спрямованих на рішення актуальних проблем місцевого розвитку в районі.

 

 

 

 

 

2.

Роз’яснення положень Стратегії державної політики сприяння розвитку громадянського суспільства в Україні та удосконалення нормативно-правової бази у цій сфері

Організувати виїзні юридичні приймальні у населених пунктах району із роз’ясненням положень Закону України «Про громадські організації», що набув чинності з 01.01.2013 року

2014 рік

Юридичний відділ апарату районної держадміністрації,

Попаснянське районне управління юстиції (за згодою)

-

-

Підвищення рівня інформованості мешканців району

3.

Моніторинг та аналіз стану розвитку громадянського суспільства у Попасняському районі

3.1 Проводити соціологічні дослідження та вивчення громадської думки щодо тенденцій розвитку громадських організацій району, актуальних питань району, що потребують першочергового вирішення

2013 – 2015 роки

Головний спеціаліст з питань внутрішньої політики та зв’язків з громадськістю апарату районної держадміністрації

-

-

«Дорожня карта» розвитку відповідної сфери та пропозиції до управлінських рішень.

 

 

3.2 Внести пропозиції щодо практичного запровадження на районному рівні механізму державного замовлення на надання громадськими організаціями соціальних послуг на конкурсних засадах

2014 рік

Управління  соціального захисту населення районної держадміністрації, Попаснянський районний центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді

 

-

-

Підвищення якості соціальних послуг населенню області

 

 

3.3 Підготувати пропозиції до районної ради щодо утворення постійної комісії райради з питань розвитку громадянського суспільства

2014 рік

Головний спеціаліст з питань внутрішньої політики та зв’язків з громадськістю апарату районної держадміністрації

-

-

Підвищення ролі депутатів у вирішенні питань інститутів громадянського суспільства

 

 

3.4. Узагальнити інформацію про участь молодіжних громадських організацій у реалізації державної молодіжної політики

2014 рік

Відділ освіти, молоді та спорту районної держадміністрації

-

-

Належні умови для участі молоді у реалізації молодіжної політики

 

 

3.5 Вивчити досвід роботи інститутів громадянського суспільства в районі і сформувати банк даних успішних громадських суспільно-корисних ініціатив

2013 – 2015 роки

Головний спеціаліст з питань внутрішньої політики та зв’язків з громадськістю апарату районної держадміністрації

-

-

Впровадження в практику роботи успішних громадських програм і проектів

4.

Сприяння формуванню громадянської культури, підвищення ефективності інформаційної політики та правової просвіти у сфері розвитку громадянського суспільства

4.1 Забезпечити участь у спеціальних навчаннях з питань сприяння розвитку громадянського суспільства для державних службовців та членів громадської ради при райдержадміністрації

2013 –  2015 роки

Головний спеціаліст з питань внутрішньої політики та зв’язків з громадськістю апарату районної держадміністрації, Попаснянське районне управління юстиції (за згодою)

-

-

Підвищення професійних знань державних службовців та досвіду громадської діяльності  інститутів громадянського суспільства

 

 

4.2 Забезпечити запровадження та постійне інформаційне забезпечення спеціальних рубрик на сайті райдержадміністрації та в комунальних засобах масової інформації

2013 –  2015 роки

Головний спеціаліст з питань внутрішньої політики та зв’язків з громадськістю апарату районної держадміністрації, районна газета «Попаснянский вестник» (за згодою)

-

-

Відкритість і прозорість у діяльності влади

 

 

4.3 Проводити єдині Дні інформування населення з питань історії та сучасного стану розвитку громадських організацій

2013 –  2015 роки

Головний спеціаліст з питань внутрішньої політики та зв’язків з громадськістю апарату районної держадміністрації

-

-

Ознайомлення населення району з відповідною сферою та оперативне інформування про сучасний стан галузі

 

 

4.4 Забезпечити висвітлення заходів Програми сприяння розвитку громадянського суспільства у Попаснянському районі на період 2013-2015 роки у засобах масової інформації

2013 –  2015 роки

Головний спеціаліст з питань внутрішньої політики та зв’язків з громадськістю апарату районної держадміністрації

-

-

Надання інформації про стан виконання Програми

 

 

4.5 Провести спільно з громадськими організаціями району конкурс «Державна служба – очима молоді»

2013 –  2015 роки

Головний спеціаліст з питань внутрішньої політики та зв’язків з громадськістю апарату районної держадміністрації, відділ освіти, молоді та спорту районної держадміністрації

Районний бюджет

0,5

Популяризація державної служби та залучення молоді до державної служби

 

 

4.6 Забезпечити  оформлення  в навчальних та бібліотечних закладах району книжкових виставок, тематичних полиць щодо сприяння розвитку громадянського суспільства

2013 –  2015 роки

Відділи районної держадміністрації: освіти, молоді та спорту; культури

-

-

Доступ мешканців району до інформації про заходи сприяння розвитку громадянського суспільства

 

 

4.7 Організувати в навчальних закладах району відкриті уроки розвитку інститутів громадянського суспільства у сучасних умовах

2013 –  2015 роки

Відділ освіти, молоді та спорту районної держадміністрації

-

-

Ознайомлення школярів з відповідною сферою

 

 

4.8 Співпрацювати з інститутами громадянського суспільства у питаннях поширення серед населення ідеї нетерпимості до проявів корупції

2013 – 2015 роки

Юридичний сектор апарату районної держадміністрації

-

-

Запобігання проявам корупції та рівень правової культури

Загальний обсяг фінансування Програми:

4,0

 

 

КОНЦЕПЦІЯ СТВОРЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО СУСПІЛЬНОГО

ТЕЛЕБАЧЕННЯ І РАДІОМОВЛЕННЯ

З метою розвитку правового, соціального, демократичного, громадянського суспільства в Україні створюється і здійснює свою діяльність Національне суспільне телебачення і радіомовлення (далі - НСТР).

1. Основна мета та сфера інформаційно-комунікаційної діяльності Національного суспільного телебачення і радіомовлення

Суспільне мовлення - це сукупність недержавних загальнонаціональних та регіональних телерадіоканалів, що є загальносуспільною власністю, не можуть бути приватизовані та орієнтуються у своїй програмній політиці на якнайширше задоволення інформаційних потреб громадян, незалежно від поглядів того чи іншого органу державної влади, політичної сили або групи впливу.

1. Основною метою інформаційно-комунікаційної діяльності Національного суспільного телебачення і радіомовлення є створення  умов  для   підвищення   інтелектуального капіталу українського суспільства, формування розвиненого громадянського суспільства, збереження та розвиток національної ідентичності шляхом забезпечення прав громадян України на отримання повної, об'єктивної, достовірної і оперативної інформації про факти, події і явища, які відбуваються в Україні та за її межами.

2. Інформаційно-комунікаційна діяльність Національного суспільного телебачення і радіомовлення провадиться на принципах повноти, об'єктивності, достовірності і оперативності інформації, гарантування вільного права кожного громадянина України на доступ до неї, вільного висловлювання своїх поглядів і думок, дотримання її працівниками професійної етики, загальнолюдських і загальнонаціональних норм моралі, традицій і культури багатонаціонального українського суспільства.

3. Основна мета та принципи Національного суспільного телебачення і радіомовлення реалізуються через інформаційно-комунікаційну діяльність Національної суспільної телерадіокорпорації України (НСТУ), яка працює в інтересах всього українського суспільства.

4. Відповідно до основної мети і принципів інформаційно-комунікаційної діяльності Національної суспільної телерадіокорпорації України її основними завданнями є:

4.1. Оперативне інформування українських і зарубіжних телеглядачів та радіослухачів про суспільне (соціально-політичне, соціально-економічне та соціально-культурне) життя в Україні та світі та про надзвичайні ситуації;

4.2. Створення та розповсюдження інформаційно-публіцистичних, освітньо-наукових, культурно-просвітницьких, патріотично-виховних, розважально-розвиваючих, спортивно-оздоровчих та інших соціально-орієнтованих програм для всіх соціальних (статевих, вікових, етнічних, конфесійних, професійних, територіальних) груп українського суспільства, особливо - для дітей, юнацтва, молоді; сприяння організації безперервного дистанційного навчання громадян України. 

2. Статус Національної суспільної телерадіокорпорації України

Національна суспільна телерадіокорпорація України є неурядовою неприбутковою організацією у формі юридичної особи, що створюється у формі установи, державна реєстрація якої здійснюється в порядку, передбаченому законодавством України, і діяльність якої не має на меті отримання прибутку.

3. Створення і функціонування Національної суспільної телерадіокорпорації України

3.1. Національна суспільна телерадіокорпорація України створюється шляхом виділення державного майна, що передане та знаходиться на балансі Національній телекомпанії України та Національній радіокомпанії України.

3.2. Засновником Національної суспільної телерадіокорпорації України є Фонд державного майна України.

3.3. Національна суспільна телерадіокорпорація України здійснює свою інформаційно-комунікаційну діяльність на загальнонаціональних каналах мовлення, які забезпечують повне покриття території України, а також дозволяють вести міжнародну інформаційно-комунікаційну діяльність.

4. Основні засади мовленнєвої політики та структура мовлення Національної суспільної телерадіокорпорації України

Відповідно до принципів інформаційно-комунікаційної діяльності Національного суспільного телебачення радіомовлення на каналах Національної суспільної телерадіокорпорації України забороняється:

  • пропаганда тоталітарних політичних і релігійних доктрин, міжнаціональної, міжконфесійної, міжкультурної, міжрегіональної та іншої ворожнечі;
  • демонстрація зразків асоціальної поведінки, сексуальної розбещеності, агресії, неохайності в одязі і побуті, використання ненормативної лексики тощо;
  • реклама алкогольних (у т.ч. пива і слабоалкогольних) та тютюнових виробів, наркотиків, лікарських та інших препаратів.

 5. Майно і фінансування Національної суспільної телерадіокорпорації України

5.1. Майном Національної суспільної телерадіокорпорації України є майно передане їй Фондом Держмайна України, а також майно набуте Національною суспільною телерадіокорпорацїєю України в ході здійснення інтелектуально-творчої, інформаційно-комунікаційної та фінансово-господарської діяльності.

5.2. Фінансування Національної суспільної телерадіокорпорації України здійснюється:  

  • за рахунок Державного бюджету України;
  • із надходжень від власної рекламної діяльності, або компенсаційних платежів комерційних телерадіоорганізацій, у випадку досягнення домовленості про відмову НСТУ від розміщення реклами;
  • від виробництва та розповсюдження кіно, відео та аудіо продукції, кіноконцертної, видавничої діяльності, надання ліцензій на використання об'єктів права інтелектуальної власності, спонсорства та ін.

6. Управління Національною суспільною телерадіокорпорацією України

6.1. Органи державної влади та місцевого самоврядування, політичні партії та блоки, юридичні особи публічного або приватного права не беруть участі в управлінні Національною суспільною телерадіокорпорацією України.

6.2. Нагляд за діяльністю Національної суспільної телерадіокорпорації України здійснює Наглядова рада НСТУ, яка формується по одному представнику від: Президента України, кожної фракції Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України та загальнонаціональних громадських організацій: освітніх, наукових, релігійних, спортивних, мас-медійних, правозахисних, творчих, підприємницьких, молодіжних, жіночих, осіб з особливими потребами та ін.

У випадку незнаходження консенсусу серед окремих неурядових об'єднань щодо єдиної кандидатури до складу Наглядової Ради протягом конкретно визначеного терміну, з метою забезпечення дієздатності Наглядової Ради, право остаточного вибору кандидата делегується профільному комітетові Верховної Ради України.

6.3. Наглядова рада Національної суспільної телерадіокорпорації України обирає на конкурсних засадах голову, заступника голови правління – керівника апарату НСТУ, членів Правління – керівників мультимедіа компаній НСТУ: 

  • генерального директора Національної суспільної телекомпанії (НСТК);
  • генерального директора Української міжнародної телекомпанії (УМТК);
  • генерального директора Національної суспільної радіокомпанії (НСРК);
  • генерального директора Української міжнародної радіокомпанії (УМРК);
  • ректора Народного медіа університету (НМУ).

6.4. Затверджує за поданням правління Національної суспільної телерадіокорпорації України Редакційні настанови НСТУ і погоджує їх з конференцією трудового колективу НСТУ.

6.5. Затверджує річний бюджет Національної суспільної телерадіокорпорації України та мультимедіа компаній НСТУ.

||
Попаснянська районна державна адміністрація
93300, Україна, м. Попасна, пл.Леніна, 2
Тел. (06474) 3-16-44, факс 3-16-44
Веб-сайт: http://pps.loga.gov.ua
E-mail: poek@ukr.net
У разі використання матеріалів сайту посилання на old.pps.loga.gov.ua є обов'язковим.
Відповідальний за розміщення інформації: Попаснянська РДА