Сьогодні: вівторок, 24 жовтня 2017  
ПошукПошук:

ОпитуванняОпитування

Чи схвалюєте Ви Мирний план Президента України?

Так (0%)


Ні (0%)


Є зауваження (0%)


Проголосувало: 0
Посилання
Офіційне Інтернет-представництво Президента України
Веб-портал органiв виконавчої влади України
Луганська обласна державна адміністрація

Попаснянська РДАРайонна рада
Інше

У 2013 році Національним агентством України з питань державної служби надано більше 13 тисяч роз'яснень на звернення громадян - Матеріал прес-служби Нацдержслужби України

 

Розміщено: 03.02.2013
____________________________________________________________________________________

Оголошення про конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста організаційного відділу виконавчого апарату Попаснянської районної ради від 15.01.2014 р.

Реформування системи професійного навчання державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування

- Матеріал прес-служби Нацдержслужби України

 

Розміщено: 12.12.2013
____________________________________________________________________________________

 

Професійний розвиток – важлива складова формування Президентського кадрового резерву «Нова еліта нації»

- Матеріал прес-служби Нацдержслужби України

 

Розміщено: 12.12.2013
____________________________________________________________________________________

Сьома щорічна регіональна конференція з питань інституційної розбудови - Матеріал прес-служби Нацдержслужби України

 

Розміщено: 04.12.2013
____________________________________________________________________________________

Оголошення про конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста-юриста відділу у справах майна та природних ресурсів  виконавчого апарату Попаснянської районної ради

 

Розміщено: 21.11.2013
____________________________________________________________________________________

Всеукраїнський конкурс "Кращий державний службовець" - Матеріал прес-служби Нацдержслужби України

 

Розміщено: 19.11.2013
____________________________________________________________________________________

Публічне управління буде забезпечено кваліфікованими та професійними лідерами - Матеріал прес-служби Нацдержслужби України

 

Розміщено: 04.11.2013

____________________________________________________________________________________

Стан взаємодії органів виконавчої влади та громадськостіМатеріал прес-служби Нацдержслужби України

 

Розміщено: 28.10.2013

____________________________________________________________________________________

Оголошення про результати вивчення  попиту на об’єкт оренди

 

Розміщено: 01.10.2013

____________________________________________________________________________________

В новому навчальному році 1485 слухачів розпочнуть підготовку за спеціальностями галузі знань «Державне управління» у 26 вищих навчальних закладахМатеріал прес-служби Нацдержслужби України

 

Розміщено: 17.09.2013

____________________________________________________________________________________

ІНФОРМАЦІЙНА ДОВІДКА 

про діяльність Української асоціації районних та обласних рад

за травень-липень 2013 року

 

Розміщено: 14.08.2013

____________________________________________________________________________________

ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ: ПІДСУМКИ РОБОТИ ТА ЗАВДАННЯ НА МАЙБУТНЄ

 

Розміщено: 27.06.2013

____________________________________________________________________________________

РОЗПОЧАТО ПРОВЕДЕННЯ ОЦІНЮВАННЯ УЧАСНИКІВ КОНКУРСУ З ДОБОРУ ДО ПРЕЗИДЕНТСЬКОГО КАДРОВОГО РЕЗЕРВУ «НОВА ЕЛІТА НАЦІЇ»

 

Розміщено:    10.06.2013

____________________________________________________________________________________

ДЕРЖАВНА ЦІЛЬОВА ПРОГРАМА РОЗВИТКУ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ ФОРМУЄ НОВІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ ЛЮДСЬКИМИ РЕСУРСАМИ

 

Розміщено           24.05.2013 р.

____________________________________________________________________________________

ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЗВІТ про роботу Української асоціації районних та обласних рад за січень-квітень 2013 року
Опубліковано: 16.05.2013 15:45

Однією з основних цілей Асоціації є представлення спільних інтересів територіальних громад, органів місцевого самоврядування, що функціонують на місцевому та регіональному рівні в органах державної влади, захист їх прав та інтересів, у підготовці програм державної підтримки розвитку місцевого самоврядування, розробці проектів законодавчих актів з питань місцевого самоврядування.
Членство в Асоціації
Станом на 01 травня 2013 року до складу Асоціації входять: Верховна Рада АР Крим, 24 обласних рад, 391 районна рада, ( 80,1 % від загальної кількості районних рад ), 2 колективних члени: Тернопільська обласна асоціація органів місцевого самоврядування «Ради Тернопільщини» Асоціація органів місцевого самоврядування Харківської області. Всього: 418 членів
Нормотворча робота Асоціації
Нормотворча робота Асоціації полягала в проведенні експертизи, обговоренні членами Асоціації, підготовці пропозицій щодо проектів нормативних актів, які вносились на розгляд Кабінету Міністрів, профільних Комітетів Верховної Ради України а також розроблялися центральними органами виконавчої влади.
26 основних проектів та чинних нормативно-правових актів було опрацьовано в Асоціації в т.ч.
1. Проект Закону «Про службу в органах місцевого самоврядування». Асоціацією надано пропозиції головному розробнику проекту Закону, а також забезпечено участь у роботі робочої групи по доопрацювання цього проекту та проведено засідання круглого столу з обговорення цього проекту. 24 квітня ц.р. доопрацьований робочою групою Нацдержслужби проект закону було розглянуто на засіданні Правління Асоціації в м. Дніпропетровську та прийнято відповідне рішення.
2. Проект Закону «Про засади державної регіональної політики». Асоціацією надано пропозиції головному розробнику проекту Закону та забезпечено проведено засідання круглого столу з обговорення цього проекту. 24 квітня ц.р. доопрацьований Мінекономіки проект закону було розглянуто на засіданні Правління Асоціації в м. Дніпропетровську та прийнято відповідне рішення.
міжнароднА діяльність асоціації
У січні 2013 року Асоціацію прийнято до складу Ради Європейських Муніципалітетів та Регіонів (далі скорочено CEMR).
CEMR є міжнародною неприбутковою асоціацією відповідно до французького законодавства 1901 року.
Основоположними цілями CEMR є:
забезпечувати, зміцнювати та захищати самостійність місцевих і регіональних влад;
сприяти діяльності місцевих та регіональних органів влади, охороняти їх свободи та сприяти їх процвітанню, зокрема, шляхом розвитку міжмуніципального співробітництва;
досягати створення в існуючих і майбутніх європейських інституціях асамблей/асоціацій, що представляють місцеві і регіональні влади;
сприяти європейським місцевим і регіональним владам у розвитку міжнародного співробітництва.
Звернення
Конгресу місцевих та регіональних влад України щодо неприпустимості політичних спекуляцій на тему реформи місцевого самоврядування
Конгрес місцевих та регіональних влад України висловлює стурбованість заявами окремих представників вітчизняного політикуму про те, що, начебто, Концепція реформування місцевого самоврядування і територіальної організації влади в Україні написана під диктовку Президента і спрямована на подальшу централізацію влади в Україні.
Ми рішуче відкидаємо ці безпідставні звинувачення і закликаємо, щоб кожний, хто бажає висловити свою позицію стосовно реформи місцевого самоврядування в Україні, уважно ознайомився із проектом Концепції реформування місцевого самоврядування та територіальної організації влади в Україні, оприлюдненим на Інтернет-сайті Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України.
У проекті Концепції як принципи реформування визначено: верховенство права та законності; відкритість, прозорість та громадську участь; повсюдність місцевого самоврядування; субсидіарність; правову, організаційну та фінансову спроможність місцевого самоврядування; державну підтримку місцевого самоврядування; партнерство між державою та місцевим самоврядуванням тощо.
Також маємо нагадати, що проект Концепції реформування місцевого самоврядування та територіальної організації влади в Україні пройшов тривалу підготовку і широке обговорення громадськості, зокрема під егідою національних асоціацій місцевого самоврядування. Пропозиції і зауваження представників усіх регіонів України були враховані й знайшли відображення в остаточній редакції проекту Концепції. Цей документ отримав високу оцінку вітчизняних й іноземних експертів, в тому числі Європейської комісії за демократію через право (Венеціанська комісія), представники якої відзначили відповідність Концепції вимогам Європейської хартії місцевого самоврядування.
Проект Концепції був схвалений Конституційною Асамблеєю України і на його основі розроблено принцип внесення відповідних змін до Конституції України.
Президент України Віктор Янукович неодноразово підкреслював, що пріоритетним напрямом реформування політичної системи має стати організація такої системи місцевого самоврядування, яка максимально забезпечить задоволення інтересів громадян в усіх сферах життєдіяльності. 21 березня 2013 року на засіданні Ради регіонів Віктор Янукович наголосив, що реформування місцевого самоврядування має відбуватися на засадах децентралізації владних повноважень, консолідації ресурсного забезпечення та стратегічного планування розвитку територіальних громад.
Конгрес місцевих та регіональних влад України вважає неприпустимим політичні інсинуації на тему реформування місцевого самоврядування і територіальної організації влади, адже ця реформа, насамперед, потрібна не владі, а місцевим громадам та людям!
Реформа, на яку українське суспільство очікувало роками, – це іспит на зрілість для всієї держави і кожного з нас. І ми впевнені, що складемо його успішно, якщо всі разом, усвідомлюючи всю повноту відповідальності, будемо працювати в громадах, роз’яснювати та сприяти реалізації реформи. Пропонуємо усім, незалежно від політичних поглядів та уподобань, долучитися до конструктивної співпраці, об’єднатися заради спільного майбутнього.
Співголови Конгресу:Всеукраїнська асоціація
органів місцевого самоврядування «Українська асоціація районних та обласних рад»


Президент Асоціації
С.І.ЧЕРНОВ Всеукраїнська асоціація
органів місцевого самоврядування «Асоціація міст України»

Президент Асоціації
Ю.Г.ВІЛКУЛ Всеукраїнська
асоціація сільських та селищних
рад


Голова Асоціації
М.І.ФУРСЕНКО

8. Про результати аналізу стану виконання місцевих бюджетів за перший квартал 2013 року та пропозиції щодо їх наповнення
Заслухавши інформацію голови постійної Комісії з питань бюджетної та податкової політики Асоціації, голови Кіровоградської обласної ради Ковальчука М.М. про результати аналізу стану виконання місцевих бюджетів за перший квартал 2013 року та пропозиції щодо їх наповнення а також розглянувши пропозиції до проекту Основних напрямів бюджетної політики на 2014 рік, Правління вирішило інформацію про результати аналізу стану виконання місцевих бюджетів за перший квартал 2013 року взяти до відома. Правління схвалило пропозиції до Міністерства фінансів України стосовно необхідності вирішення питань місцевих бюджетів на 2013 рік, зокрема:
розширити джерела формування доходів ІІ кошику обласних і районних бюджетів за рахунок плати за землю, яка на даний час зараховується до бюджетів місцевого самоврядування, передбачивши її надходження у розмірі 5% від загальної суми – до обласного бюджету та 15% — до районних бюджетів;
під час внесення змін до Державного бюджету України на 2013 рік збільшити обсяг додаткової дотації з державного бюджету на вирівнювання фінансової забезпеченості місцевих бюджетів, з метою забезпечення своєчасних та у повному обсязі розрахунків із виплати заробітної плати та за спожиті енергоносії і комунальні послуги в бюджетній сфері;
внести зміни до помісячного розпису асигнувань загального фонду державного бюджет на 2013 рік у частині передбаченої місцевим бюджетам субвенції на здійснення заходів щодо соціально — економічного розвитку окремих територій;
під час внесення змін до Державного бюджету України на 2013 рік передбачити кошти для погашення кредиторської заборгованості за медичний автотранспорт та медичне обладнання, що були придбані у 2012 році за рахунок субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам;
внести зміни до формули розподілу субвенції з державного бюджету на будівництво, реконструкцію, ремонт та утримання вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах.
Підтримати необхідність зміцнення фінансової основи місцевого самоврядування, розширення і змістовного наповнення розділу Основних напрямів бюджетної політики на 2014 рік, який, відповідно до статті 33 Бюджетного кодексу України, має відображати взаємовідносини державного бюджету з місцевими бюджетами.
Вважати, що проект Основних напрямів бюджетної політики на 2014 рік вимагає доопрацювання з врахуванням пропозицій Асоціації (пропозиції додаються).
Пропозиції
Української асоціації районних та обласних рад до проекту
Основних напрямів бюджетної політики на 2014 рік
(реєстр. № 2769 від 10.04.2013 р.)
З метою врахування місцевих і регіональних інтересів при підготовці Декларації цілей та завдань Державного бюджету України на 2014 рік, необхідно розглянути та врахувати наступні пропозиції:
Розділ “Взаємовідносини державного бюджету з місцевими бюджетами” доповнити пунктами наступного змісту:
1) Забезпечення в повному обсязі коштами з державного бюджету органів місцевого самоврядування для здійснення видатків на виконання делегованих повноважень.
2) Удосконалення казначейського обслуговування органів місцевого самоврядування та порядку реєстрації фінансових зобов’язань в органах Державної казначейської служби України.
3) Послідовного підвищення рівня оплати праці посадових осіб місцевого самоврядування шляхом встановлення посадового окладу спеціаліста найнижчої категорії на рівні не менше двох розмірів мінімальної заробітної плати із збереженням співвідношення в посадових окладах спеціалістів більш високої категорії та керівників.
4) Поетапного списання заборгованості місцевих бюджетів за середньостроковими позиками, отриманими в минулих роках.
5) Погашення заборгованості з різниці в тарифах на теплову енергію, послуги з централізованого водопостачання та водовідведення, що вироблялися, транспортувалися та постачалися населенню, яка виникла у зв’язку з невідповідністю фактичної вартості теплової енергії та послуг з централізованого водопостачання та водовідведення тарифам, що затверджувалися або погоджувалися відповідними органами влади.
6) Погашення кредиторської заборгованості органів місцевого самоврядування за здійсненими видатками, які мали фінансуватися за рахунок державних програм, у тому числі щодо здійснення комплексного протипаводкового захисту.
7) Запровадження поетапної компенсації з державного бюджету втрат доходів місцевих бюджетів, що не враховуються при визначенні обсягу міжбюджетних трансфертів, внаслідок наданих державою податкових пільг зі сплати земельного податку. Підвищення фінансової спроможності місцевих бюджетів можливе шляхом внесення змін до бюджетного та податкового законодавства шляхом:
віднесення плати за землю до місцевих податків з наданням місцевим радам права регулювати ставки цього податку у визначених законом межах;
запровадження плати за землю на рівні орендної плати для землекористувачів – власників розташованого на земельних ділянках нерухомого майна, що не мають належно оформленого права на землю, а також для землекористувачів, які мають земельні ділянки в постійному користуванні, та використовують їх для провадження господарської діяльності;
включення до доходів місцевих бюджетів, що не враховуються при визначенні обсягу міжбюджетних трансфертів частини податку на прибуток підприємств (крім державної та комунальної власності) в обсязі 25 %;
збільшення надходжень від туристичного збору шляхом спрощення процедури оподаткування, запровадження ставок залежно від обороту (виручки) за надання послуг з тимчасового проживання, скорочення пільг;
закріплення на рівні 70 % відрахування екологічного податку до бюджетів місцевого самоврядування;
спрямування до місцевих бюджетів надходжень від судового збору за місцем розгляду справ, а також звільнення від сплати судового збору органів місцевого самоврядування.
8) Встановлення для регіонів річних розрахункових обсягів надходжень податку на прибуток підприємств і акцизного податку на підставі формульних розрахунків.
9) Включення до видатків, що враховуються при визначенні міжбюджетних трансфертів:
для бюджетів міст обласного значення – видатків на позашкільну освіту.
для обласних та районних бюджетів, а також бюджетів міст обласного значення – видатків на утримання центрів матері та дитини та центрів соціально-психологічної допомоги.
10) Врахування в місцевих бюджетах під час розрахунку видатків на охорону здоров’я:
в усіх місцевих бюджетах – мінімального гарантованого рівня медикаментозного забезпечення та витрат на харчування і утримання одного хворого в день.
в обласних бюджетах – цільових видатків на лікування хворих з хронічною нирковою недостатністю (методом гемодіалізу) та на утримання перинатальних центрів.
11) Затвердження в установленому порядку типових нормативів щодо мережі та чисельності працюючих в галузі “Культура і мистецтво” з урахуванням кількості населення, яке обслуговується.
12) Внесення змін до статті 103-1 Бюджетного кодексу України та постанови Кабінету Міністрів України від 07 вересня 2011 року № 972 «Деякі питання розподілу обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на будівництво, реконструкцію, ремонт та утримання вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах», визначивши, що на формульній основі обов’язково здійснюється розподіл субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на будівництво, реконструкцію, ремонт та утримання вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах лише до рівня бюджету Автономної Республіки Крим, обласних, районних, міських (міст Києва та Севастополя, міст республіканського Автономної Республіки Крим та обласного значення) бюджетів, інших бюджетів місцевого самоврядування, для яких у державному бюджеті визначаються міжбюджетні трансферти.
ЗВЕРНЕННЯ
Української асоціації районних та обласних рад
до Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України,
щодо внесення змін до Кодексу України «Про надра»
В Україні державна політика базується на принципах гарантованого першочергового забезпечення питною водою населення для забезпечення фізіологічних, санітарно-гігієнічних та побутових потреб.
Разом з тим, на підприємствах житлово-комунального господарства, що здійснюють централізоване водопостачання та водовідведення, особливо в районних центрах та містах районного значення, склалась складна економічна ситуація і більшість з них працюють збитково.
Однією з причин такого стану є необхідність вкладання значних коштів (за підрахунками не менш, ніж 1 млн.грн.) для отримання дозволу на користування надрами (використання підземних вод). Зокрема, на геолого-пошукові роботи — 300,0 тис. грн., затвердження запасів підземних вод (один горизонт — 150,0 тис. грн., два — 300,0 тис. грн.), розробка проекту родовища -60,0 тис. грн., експертиза проекту родовища — 15,0 тис.грн., отримання дозволу на виконання робіт з підвищеною небезпекою — 30,0 тис.грн. та на інші роботи 300-400,0 тис.грн.
При цьому підприємства, які працюють в цій сфері не один десяток років, за відсутності таких дозволів автоматично стають порушниками чинного законодавства про надра і до них застосовуються штрафні санкції контролюючих служб. Суми збитків обраховуються в сотнях тисяч гривень, які стягуються в судовому порядку. Внаслідок цього підприємства стають банкрутами, оскільки місцеві бюджети також не в змозі їх фінансово підтримати.
Згідно чинного законодавства питні підземні води відносяться до корисних копалин з відновлювальними запасами.
Крім того, майже на всіх водозаборах відсутнє стійке зниження рівнів (формування депресійної лійки) водоносних горизонтів, що експлуатуються і до відновлення початкових рівнів в межах наданих ділянок, при припиненні водовідбору, проходить менше доби.
Враховуючи це, для розв’язання даної проблеми пропонуємо частину першу статті 23 Кодексу України «Про надра», викласти в такій редакції: «Землевласники і землекористувачі в межах наданих їм земельних ділянок мають право без спеціальних дозволів та гірничого відводу видобувати для своїх господарських і побутових потреб корисні копалини місцевого значення і торф загальною глибиною розробки до двох метрів, підземні води для власних господарсько-побутових потреб, нецентралізованого та централізованого (крім виробництва фасованої питної води) господарсько-питного водопостачання, за умови, що в межах наданої земельної ділянки відсутнє стійке зниження рівнів водоносних горизонтів (до відновлення початкових рівнів, при припиненні водовідбору, проходить менше доби).»

ЗВЕРНЕННЯ
Української асоціації районних та обласних рад
до Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України,
про внесення змін до Типового положення про бухгалтерську службу бюджетної установи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 січня 2011 року № 59.
Відповідно до Типового положення про бухгалтерську службу бюджетної установи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 січня 2011 року № 59, головний бухгалтер (особа, що претендує на посаду головного бухгалтера) повинен мати повну вищу освіту в галузі економіки та фінансів, стаж роботи за фахом не менш як три роки, досвід роботи на керівних посадах не менш як два роки.
На сьогодні існує проблема заповнення в сільських, селищних радах посад головних бухгалтерів. Після оголошень конкурсів на заміщення цих вакантних посад, заяви від претендентів не надходять. Пошуки працівників через службу зайнятості також результатів не дають.
Враховуючи зазначене, вважаємо за доцільне внести зміни до пункту 11 Типового положення про бухгалтерську службу бюджетної установи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 січня 2011 року № 59, передбачивши окремі вимоги до головного бухгалтера (особи, що претендує на посаду головного бухгалтера) бюджетної установи, яка розташована в сільській місцевості. Зокрема, пропонуємо виключити вимогу щодо наявності стажу роботи за фахом для спеціаліста, який має повну вищу освіту відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.
Такий підхід дозволить вирішити проблему забезпечення бюджетних установ сільської місцевості бухгалтерськими кадрами. Водночас, буде сприяти вирішенню загальнодержавної проблеми працевлаштування молодих спеціалістів та залучення їх до роботи в сільській місцевості.

ЗАВДАННЯ, ВИЗНАЧЕНІ У НАЦІОНАЛЬНОМУ ПЛАНІ ДІЙ НА 2013 РІК, –ВИКОНУЮТЬСЯ від 07.05.2013 р.

Про проведення конкурсу з добору кандидатів до Президентського кадрового резерву "Нова еліта нації" від 22.03.2013 р.

Підсумки проведення у 2012 році професійного навчання державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування від 11.03.2013

Підсумки виконання у 2012 році завдань першого етапу (2012-2013 роки) реалізації Стратегії державної кадрової політики на 2012-2020 роки від 11.03.2013 р. 

|| Наступна сторінка
Сторінки: 1 2
Попаснянська районна державна адміністрація
93300, Україна, м. Попасна, пл.Леніна, 2
Тел. (06474) 3-16-44, факс 3-16-44
Веб-сайт: http://pps.loga.gov.ua
E-mail: poek@ukr.net
У разі використання матеріалів сайту посилання на old.pps.loga.gov.ua є обов'язковим.
Відповідальний за розміщення інформації: Попаснянська РДА